Rättelse ang J18

Får rätta mig... fick fel länk, och utgick från den, utan att inspektera noggrannare... det jag skrev om tidigare, ang J18, är INTE J18. FIck en länk till deras tabell och spelchema - trodde jag, men det var ju J16!!! J18 har ett ljusare utgångsläge! Deras tabell ser ju ut såhär:



J18:s spelchema ser ut följande:
IKO-Jonstorp 13/2 kl 12:40
IKO-Kristianstad 20/2 kl 12:40
Boro/vetlanda - IKO 27/2 kl 13:30
IKO-Vita hästen 6/3 kl 12:40

Detta innebär att J18 har klara chanser att gå upp ett kliv. Detta skulle innebära att både J18 och J20 är påväg mot en kanonsäsong i år!!
Detta skulle innebära att hockeygymnasiet kommer kunna ha riksintag.
Detta innebär att IKO förhoppningsvis kan ha 2 juniorlag i en högre serie!

Glöm inte bort J20 ikväll, du kan följa dem online på bloggen idag, i inlägget under detta.

Och till sist. Ursäkta mina förvirrande inlägg på sista tiden ang juniorerna. Hoppas vi rett ut allt, och att jag lärt mig att alltid granska länkar mm jag får.
Tack för att ni snabbt hjälper mig upptaäcka felaktigheter i bloggen, så jag kan korrigera misstagen!

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: