J18 visar även de klass!

Idag mötte J18 IKO-Kristianstad, i en slags seriefinal. (läs tidigare inlägg inför denna matchen för tabeller mm).
J18 visade även de klass, och spöade Kristianstad med 5-2!
I och med denna vinsten har man säkrat andraplatsen i tabellen (detta med gigantiskt övertag i målskillnad).

Detta innebär i praktiken att båda våra Juniorlag (J18 och J20) under denna helgen ordnat biljetter för vidare kvalomgångar för uppflyttning!

Jag kommer inom kort att summera deras situationer närmare här på bloggen.

Men först kommer det att komma lite införsammanfattning, på bloggen, av IKO:s a-lag, då vi i morgon möter Almtuna...
Detta publiceras troligen någon gång i natt...

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Undrande

Fördes någon online rapport från j18 matchen mot Kristianstad i söndags? Var en del fotografer på plats, finns dessa bilder ute någonstans?

Mvh

2011-02-21 @ 21:10:19
Postat av: Räkan

Fördes ingen onlinerapportering...

Jag har ännu ej sett några bilder...



har någon det, går det bra att maila mig, så kan jag lägga upp några på bloggen!

2011-02-21 @ 23:27:45
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: