Kvällens match online!

I dag åker jag till Malmö! Kommer representera Oskarshamn på bortåasektionen.
Därför slänger jag in detta inlägget om hur/var man följer matchen online lite tidigare än vanligt. Kan hända att någon mer senare bestämmer sig för att liverapportera, men då får ni dela länkar i kommentarsfältet. Jag har ej datorn med mig, så jag kommer ej kunna ordna detta under dagen...
Men de som jag vet ska liverapportera är följande:

• Oskarshamnstidningen kommer att vara på plats, och liverapportera via CoverIt. I skrivande lund har de inte lagt upp länken, men den kommer troligen hittas HÄR!

• Malmö liverapporterar på everysport, och den rapporteringen hittar ni med ett klick HÄR!

• Den "trasiga" matchchatten hittar ni med ett klick HÄR!

• SverigesRadio sänder Hockeyextra på webben. Ser ni inte spelaren nedan (kräver flash), kan ni licka er in HÄR!


Eftersom jag drar till Malmö snart, och inte tar datorn med mig kommer matchsammanfattningen på bloggen från mig skrivas i morgon (Fredag).
Eventuellt att jag skriver något kort med mobilen, efter match. Men hela "analysen" får ni tyvärr vänta lite på denna gången...

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Stedan U

41. Öhman, Stefan uppsatt i 4 kedjan enligt swehocky

2011-12-29 @ 17:55:33
Postat av: Rodden

Räkan skrev just på Twitter att han ej är med

2011-12-29 @ 18:44:29
Postat av: KP

Öhman är med som reserv.

2011-12-29 @ 18:53:51
Postat av: Ståplats

Öhman spelade. Imponerande!

2011-12-29 @ 21:42:07
Postat av: FÖR stor respekt?

Synd att IKO måste bli så "nervösa" när vi möter Malmö. Nästa gång får vi se till att krossa dem istället! Så pass bra är IKO!



Hoppas att målvaktsspelet blir bättre redan mot Södertälje! Den matchen är plötsligt ännu viktigare nu.

2011-12-29 @ 23:42:41
Postat av: Ruskprick

Mitt intryck var att IK var väl med i matchen och inte tittade runt på arenan som sist utan att det var tre tavlor som sänkte oss. Det är praktiskt taget omöjligt att bräcka Mif i deras arena om man bjussar på tre mål. Vi får se vad Reakan skriver när han kommer hem.

2011-12-30 @ 01:11:48
Postat av: Sv. Ruskprick

Så uppfattade jag det också Ruskprick. Men målvakterna är tydligen heliga. Man får absolut inte kritisera dem. Det verkar vara totalförbjudet.

2011-12-30 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: