God Jul!

Jag kommer idag (julafton) ägna all min tid till familjen, så uppdateringarna här blir nog få. Eller rättare sagt, får jag inte nys om någon nyhet, blir det inget mer inlägg idag.
Och att man får tag på nyheter på självaste julafton, ja det är MYCKET ovanligt.

Därför passar jag på att hälsa alla läsarna en riktigt God Jul!
Tack för att ni finns, och för att ni besöker denna bloggen så flitigt! Utan ER vore den ingenting.

Nu skall jag hälla upp glögg, äta gott och öppna paket.

Här på bloggen hoppas jag vi syns varje dag, annars hoppas jag vi syns/hörs i Arena Oskarshamn på Tisdag!

God Jul!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Per Torpe

God Jul Räkan!



Nu krossar vi Leksand och knäcker Salo den 27 december!!

2011-12-24 @ 12:20:51
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: hultström

Hultström spelar Me lhc imorgon...

2011-12-25 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: