Twitterhumor!

Lite off topic kanske, men det hände något roligt på twitter igår...

Jag var på matchen mellan olofström och IK Oskarshamn, och innan matchen spelade man ENDAST hårdrock, vilket jag uppskattade och skrev följande:


Dvs, jag uppskattade hårdrocken, och inte en massa ladyGagaTrams...
Sekunderna efter snappar en "fanclub" till lady gaga upp att jag nämnt det namnet, och skriver;



Underbart, när man inte översätter... ser "sitt" namn, och tror att det är beröm, när det i själva verket var kritik mot både musiken och ishallarnas låtval!

Ja, offtopic, men jag garvade gott åt detta...
Så jag får väll passa på att tacka gaga_mega på twitter för "annonsplatsen", och att IK Oskarshamn och ikoskarshamn.blogg.se kan spridas ut i världen ;)

/Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: