Senaste tillskottet: Juha Uotila!

Ni har fått några ledtrådar av mig under de senaste timmarna... och nu är namnet ute på svenska fans, bland kommentarerna och på twitter, så då släpper jag det också!
Och just nu när jag skriver detta, så släpper även IK Oskarshamn sitt pressmeddelande!

Senaste backtillskottet till IK oskarshamn är Juha Uotila!

Jag fick tips om denna spelare i ett relativt tidigt skede, och hade med honom i min backlista - som ni tyckte var en lista med icke realistiska namn ;)

Men nu kan jag förtälja att den nya backen till IK Oskarshamn alltså är Juha Uotila!
Juha har erfarenhet från högsta finska ligan och även från AHL-spel. Skridskosäker och passningssäker! Ung spelare med gott hockeysinne och moget spel.

Välkommen Juha!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur långt är kontraktet skrivit?

2011-08-07 @ 15:58:14
Postat av: Johan

1 år

2011-08-07 @ 16:10:20
Postat av: Anonym

RJ är skitbra!, tror IKO får ett bättre lag iår , ser så jäkla intressant ut :), en back till så :)

2011-08-07 @ 16:18:10
Postat av: Julan

Luftades ett annat namn här förut i kommentarsfältet (en lett). Nån som vet ngt om honom?

2011-08-07 @ 17:50:26
Postat av: Ikå

Någon som vet om det kan bli aktuellt att värva (ej låna) ytterligare en back?

2011-08-07 @ 17:53:35
Postat av: Anonym

Lite offtopic. http://www.youtube.com/watch?v=UPviHyS_Kxg&feature=related



Länken ovan är från en match för ca två säsonger sen. Ett par veckor innan vi spelade kvalserie. När alla ställde sig tillsammans och sjöng för att alla ville stötta IK på bästa sätt! Och kul var det, det tror jag alla som stod där tyckte. Numera är det ungefär 10-15 personer som står i klacken, skittråkigt tycker jag. Folk har klagat på trumman men den behövs när vi bara är 15 pers som sjunger, för att det ska bli lite tryck. Men om man blir runt 30-40 pers så behövs ingen trumma. Ge gärna lite synpunkter på vad som behöver göras för att det ska bli lika bra som vi hade i matchen mot AIK (länken) För det är ju ingen som orkar(?) ta sig till BFS möten och säga vad dom tycker.

2011-08-07 @ 18:58:51
Postat av: The One

Välkommen till Oskarshamn Juha! :)

2011-08-07 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: