Matchen: IK Oskarshamn - Djurgården

Bra match av IKO genomfördes idag. Men mer om den får ni faktist läsa här i morgon, tillsvidare hänvisar jag er till ikoskarshamn.se, detta då jag just nu campar och har ej mobiltäckning till datorn. Bloggar just nu via skitslö uppkoppling på mobilen... Men jag är hemma i morgon kväll, då kommer alla mina tankar kring matchen upp här! KANSKE också att jag kan skriva en liten nyhet... Tveksamt dock i detta läget.... Kommer också skriva lite om låtsassupportrar - vad jag menar med det får ni reda på i morgon! /Räkan

Kommentarer
Postat av: Rusk

Låtsassupportrar? Jag antar att du syftar till de Oskarshamnare som en gång vart tionde år får supa sig redlösa och spela allan när deras Djurgården besöker hallen. Som de inte minns dagen efter.



IK kunde lika gärna vunnit ikväll. Jag är inte riktigt klar över om det var IK som var bra eller Dif som var bleka. Förmodligen både och. Det ser bra ut om vi bara får en eller två hyfsade backar till.

2011-08-04 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: