...lite förslag...

Har utlovat 2 intervjuer här på bloggen, de kommer snart, men jag är ännu inte nöjd med frågorna som skall ställas, måste fila mer på dem, innan jag kontaktar mina "offer"...
Till dess, kom gärna med andra förslag som ni vill läsa om på bloggen, nu under perioden "mellan matcherna".
Och när ni önskar vad ni vill läsa, specifiera er gärna så gott ni kan, skriv tex inte bara nostalgi, utan precisera lite mer tack.

Det går också bra som vanligt att tipsa mig allt som rör IK oskarshamn på [email protected], som juniorernas träningsmatcher, backlånet ochallt annat som rör IK Oskarshamn.

Avslutningsvis har JAG en fråga, vem blir personen som får supporterspelaren/POWERPLAYER att ticka ÖVER 100.000?! bara en person till som fattas för detta nu - komigen!

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Ståplats

Nu är powerplayer på "rätt sida" om 100 000-strecket. Nu gäller det att fortsätta att öka!

2011-08-16 @ 09:31:53
Postat av: T

Svaret på din fråga - han som fick oss över gränsen heter Mattias Johansson och bor i Växjö ;)

2011-08-16 @ 13:15:38
Postat av: H

Du skulle kunna ranka dom bästa tifona, vore kul :)

2011-08-16 @ 15:34:21
Postat av: Bosse

Intervju med steffe

2011-08-16 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: