...lite blankt...

Blev lite tomt på bloggen idag, dvs jag har ingen nyhet eller liknande att rapportera om.
Har idag suttit och knåpat på 2 intervjuer som kommer göras mycket snart - men ingen av dessa intervjuoffer spelar i IK oskarshamn, nä de är inte ens sportchef eller liknande...
Laddar efter en riktigt nostalgisk intervju, och en intervju kring dagsläget, och kommer handla lite inför kommande säsong...
Men min semester har varit slut nu en vecka, och arbetet hemsöker mig numera på vardagarna, detta gör att förberedandet av frågorna till intervjuerna dragit ut lite på tiden.
bara lite finslip kvar, sedan skall det ringas och skrivas... tror faktist att ni kommer gilla intervjuerna. 2 helt spridda intervjuer...
Får bli en cliffhanger av det hela tillsvidare!

Ville bara öka erat intresse för kommande saker, och påpeka att bloggen måste vara levande. Jag har ju sagt att mins ett inlägg om dagen måste upp på bloggen, så det måste jag hålla! :)

/Räkan

Kommentarer
Postat av: H

Kan du inte intervjuva någon supporter någon gång? Skulle vara riktigt kul :)

2011-08-12 @ 02:51:19
Postat av: Julan

...från olika delar av landet då! GBG här ;)

2011-08-12 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: