Juniormatcher och lite till...

Vill börja med alla förslag mm jag fått, både i kommentarerna i föregående inlägg, men också via mail!
Jag har nu fått lite nya ideér att skriva om, men passar på att svara på några tankar:

1: Ranka tifona - vore kul att göra, men jag brukar stå i klacken, och svårt då att se hur tifona i verkligheten ser ut, och tyvärr finns det allt för få bilder och filmer för att göra en rättvis ranking... men kan hända att jag gör ett försök snart, eventuelt baserat på enbart de youtubeklipp som finns, mm...

2: Intervju med Steffe - antar att du menar Stefan P eller?! Kan bli något sådant, får se vad jag får ihop... Svårt med frågorna där bara ;)

3: jag har fått 2 mail, där man vill lista J20, och jämföra årets lag med föregående lag. Jag har tänkt göra detta, men har inte alla spelares namn i J20 ännu. När jag vet exakt vilka det blir i laget, kan det bli så att jag gör ett försök att jämföra lagen - trots att detta också är knepigt, då man inte sett så många spelare i årets upplaga - men klart en spännande tanke!

4: jag har också fått ett annat förslag via mail, som jag kanske kommer genomföra... skriver mer om detta när jag vet om jag reder ut att skriva om det... lite efterforskning krävs först...

* * * * *

Nu till annat! Äntligen är POWERPLAYER över 100.000, och enligt signaturen "T" var det Mattias Johansson i Växjö som blev donatorn som tog oss över gränsen! Men för detta är INTE kampanjen över riktigt ännu, det finns fortfarande en chans för er andra att vara med och bidra!!

* * * * *

J18 spelar träningsmatch på lördag, i Arena Oskarshamn. Motståndet är Nybro, och matchen börjar kl 14:00

Samma dag (20/8) spelar J20 en träningsmatch, fast denna på bortaplan. J20 åker till Nässjö, för att möta deras J20. Tyvärr vet jag ej matchtiden ännu.

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Bosse

Nä jag menade steffe reihnoldsson;)

2011-08-16 @ 21:43:21
Postat av: adde

Borås j20 körde bokstavligt talat över Växjö med 5-0. Trots att borås saknade sina j-stjärnor såsom Benker, olle ohlson & Prim.

2011-08-16 @ 22:18:05
Postat av: Anonym

Nässjö - IKO 3-1

2011-08-20 @ 17:31:02
Postat av: Räkan

Tack du anonyma för resultatet, jag hade nästan glömt att de spelade idag ;)

Blogginlägget ang detta finns uppe nu.

2011-08-20 @ 18:30:05
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: