Ang. liverapport av: Karlskrona vs IK Oskarshamn

Jag drar nu ner till Karlskrona, för att bevaka kvällens match!
Men som jag skrivit innan, pga av tekniska skäl, kommer jag ej kunna liverapportera hela matchen.

Men jag räknar med att jag har täckning med mit internet i mobiltelefonen i hallen. Av praktiska skäl är det i stort sett omöjligt att liverapportera matchen med mobilen, men jag kommer skriva kortare periodrapporter i pauserna, där ni får en kort analys och självklart - resultatet!

Periodrapporterna kommer jag lägga upp i enskilda blogginlägg - då detta är enklast för mig. Och KANSKE att jag i de kommentarsfälten skriver lite kort om det blir något mål... hänger på internethastigheten mm...
Jag kommer dock inte kunna läsa alla kommentarer ni skriver, så frågor till mig är "onödigt"... eller rättare sagt, ni får inga svar på frågor under matchen, men jag kanske kan besvara dem inatt, när jag är hemma och kan skriva fullständig matchrapport.

För att ni skall kunna se periodrapporterna här på bloggen, måste ni UPPDATERA sidan då och då, annars ser ni ej när nya periodrapporter från mig publiceras. (Uppdatera görs enklast med att trycka på F5).

Man kan också hitta liverapportering på everysport, men osäkert om de rapporterar där ännu... som jag fattat det blir det troligen endast bara resultatet som kommer synas där... vet ej, ni får ha koll på det själva när matchen startar ;)

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Räkan

Glömde en liten sak, när man bloggar via mobilen, brukar man inte få med ENTER-slagen, dvs radbrytningar mm kommer inte med... Inläggen kommer se fula ut, men det får ni leva med ;)

2011-08-10 @ 16:13:47
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Anonym

inga problem

2011-08-10 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: