Rykten om nyförvärv...

Mikael Lidhammar från Bofors skall vara klar för IKO, dock inget pressmeddelande om detta ännu.
Även Moras Niklas Fogström skall vara på gång in - dock inget påskrivet där ännu.
Men klart 2 meriterade och intressanta namn! Inväntar förväntansfullt pressmeddelandena nu!

Utöver dessa 2 som tycks vara blåklädda nästa säsong, så finns det minst 2 aktuella namn till... Varav en kändare center och en ung back.

Sedan hade jag fått tips på en annan het kanditat, som skymtats runt arena oskarshamn, tyvärr var denna mycket meriterande spelaren ej den som det tycktes vara. Då när jag fick "bildbevis" var det inte den spelaren, utan en "lookalike".... Dock när jag började gräva i detta, hittade jag annat spår, som IKO tyckts närmat sig. Hoppas jag kan återkomma med mer info snart...

/Räkan

Kommentarer
Postat av: Jonas

Spännande läsning Räkan!

Fortsätt att gräv i de spår du får tips om.

Igår övergick de högt ställda förväntningarna till frustration då Ryno presenterades och jag slängde väl in någon kommentar som gick "över gränsen".

Ber om ursäkt för detta.

Fortsätt på den inslagna vägen för ni som engagerar er gör ett fantasiskt jobb som vi läsare får ta del av via denna blogg.

Mvh/Jonas

2011-04-23 @ 12:35:43
Postat av: Anonym

Hoppas förväntansfullt mycket på detta, Niklas fogström hoppas han kan bli klar, bra spelare, hoppas steffe P kan bli bra snart. han behövs.

2011-04-23 @ 12:48:50
Postat av: Anonym

hoppas steffe P kan bli klar snart* :)

2011-04-23 @ 12:49:27
Postat av: Anonym

Kolla upp Fogström hur nära dom är varandra?!:)

2011-04-23 @ 14:31:38
Postat av: Ståplats

Fogström når inte upp i Rynoklass men får betraktas som en andrecenter. Ersättare till Gråhns.

2011-04-24 @ 11:20:52
Postat av: Anonym

Men Ryno håller inte elitserieklass heller om han sticker så gör han fel, han måste utvecklas mer

2011-04-24 @ 11:31:46
Postat av: Anonym

Fogström rycket något att lita på?, Känns inte som att Moras kapten skulle lämna för IKO ? kan någon checka upp det så man kan få mer info om detta ?:), annars ett mycket intressant namn till truppen :)

2011-04-24 @ 11:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: