Räkan på semester...


Jag drar idag utomlands en vecka... Tanken är att jag skall undvika internet mm, för att få 100%ig semester, men tror/vet att det blir svårt att avhålla mig helt från internet, hockeyn och dess nyheter...
Jag kommer att ha dator med mig, men ej vara ständigt uppkopplad.
Detta innebär att jag troligen kommer blogga lite på semestern, men inte med dagliga uppdateringar, och även att eventuella nyheter kanske inte kommer upp på direkten...

Jag landar i Sverige igen den 19/4, och därefter börja med dagliga blogguppdateringar igen!!

/Räkan - på återseende!
 

Kommentarer
Postat av: KP

Ha det gött på semestern vart du nu ska :)

Ser fram emot nya spännande blogginlägg att läsa när du är tillbaka ! :)

2011-04-10 @ 21:49:33
Postat av: Räkan

Tack... Jag är just nu på väg till fuerteventura...



Vänta inte tills jag är hemma igen, jag kan blogga något någon dag under semestern också, så fortsätt besöka bloggen kontinuerligt :)



/Räkan

2011-04-10 @ 22:09:28
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: The One

Så verkar Salo ha gjort ett bra nyförvärv till Leksand. gabriel Karlsson denna säsongen i Timrå tackade idag nej till HV och uppges istället bli klar för Leksand.

2011-04-11 @ 16:42:42
Postat av: The One

Josef Boudiemme, denna säsongen i Djurgården uppges av MrMadhawk vara nära Malmö.

2011-04-11 @ 16:43:27
Postat av: Macko

Skönt, jag skulle också behöva nåt sånt.

2011-04-18 @ 13:02:29
URL: http://hotell-soderkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: