GulleGull till Oskarshamn

Snart är dagen vi har väntat på äntligen här. Hemmapremiär!!

Tycker att vi lägger förusten bakom oss nu, hoppas att vi går stärkta ur den och verkligen är tokladdade inför imorgon.

Läste på CG-bloggen att Johan Pettersson är förste man att lämna skutan, tydligen klar för Vita Hästen. Tycker att det är synd då jag inte ansåg att han var vår sämsta back. Men nu är det inte jag som bestämmer och tur är väl det =)

Leksand krossade Mora igår med 7-1!!

PERFEKT är vad jag tycker. Risk för underskattning lång väg. Ja menar, jag tror att det är betydligt roligare att spela match mot Mora i en fullsatt Arena som fullständigt kokade igår än att åka ner till lilla Oskarshamn och bara hämta tre poäng.

Kontrasten är nog ganska så stor om man heter leksands if!

IK-spelarna däremot går från en hedersam förlust med 40talet supportrar i ryggen i en gapande stor Arena. De kliver in i Arena Oskarshamn där de ska få visa sin hemmapublik vad de går för!

Vågar inte tippa matchen imorgon men oj va kul det ska bli!

Personligen kom jag hem till Oskarshamn runt midnatt och är tokladdad. Hoppas att ni känner som mej därute!

Imorgon vill jag se mycket folk i klacken, oavsett om man stått i MS eller inte. ALLA är välkomna och det ska bli folkfest i Arena Oskarshamn!!

Följ med och bidra du också =)

//Robin

Kommentarer
Postat av: Andreas

Måste va fullsatt !



Forza IK Olé Olé !

Forza IK Olé Olé !

Vi har Johan Ryno och Steffe P !

Forza IK Olé Olé !

2010-09-16 @ 19:26:05
Postat av: Palle

Blue front support kan ni läsa lite om här:

http://jamtleksing.blogspot.com/

2010-09-16 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: