Blue Front var grymma!!

Blue Front Support var helt outstanding i Malmö Arena idag. Många många gånger som jag hörde aktivitet från den nya klacken. Fy fan va nöjd jag var helt enkelt.

Matchen i sig är inte mycket att orda om. Resultatet är rättvist och Malmö var betydligt bättre än oss.

Men visst fan är det surt att Malmö får lite väl billiga PP:s och att det är det som avgör i sista perioden.

För visst spelade vi inte bra de två första perioderna. Men i tredje är det helt öppet och vi spelar faktiskt rätt bra. Speciellt efter Rynos 2-1 mål. Men två billiga, (speciellt sista på Acke) utvisningar gör att Malmö ändå välförtjänt vinner matchen.

Jens Holmström!!!! Vilken hjälte han hade kunnat blivit! Helt otrolig!!

På fredag är det hemmematch i Åskeshamn!!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Matte

Var det inte samma personer som i Moore Support?????

JO VAD JAG SÅG.

2010-09-15 @ 08:02:27
Postat av: Ruskprick

Jo.

2010-09-15 @ 12:03:30
Postat av: Tobias

Nej. Bara några.

2010-09-15 @ 12:38:24
Postat av: Tobias

Självklart kommer det folk som var med i forna MS till oss. Skillnaden mellan MS och BFS är ju att ledningen sköts på ett bättre sätt och hela verksamheten är mer strukturerad. Vi kan ju inte neka folk att komma och vara med att stötta! Alla är välkomna så länge man följer våra regler och stadgar. Och det gjorde alla igår. Mycket stolt och trött på gnället. Är det något att irritera sig på att det var några med oss som tidigare var med i MS? Vad skadar det er?

2010-09-15 @ 12:54:29
Postat av: Sittplats

Får jag som utomstående bara säga att klacken gjorde en kanoninsats i Malmö! Ni borde vara jättenöjda. Satt och kollade på Viasat och var mäkta imponerad. Ni hördes mycket bra och det såg bra ut när alla hade matchtröja. Inte alla som sjunger ut Malmöklacken i Malmö! Nu kan nog Leksandsfansen få sig en läktarmatch på fredag. Forza IKO och BFS!

2010-09-15 @ 14:47:53
Postat av: Tobias

Vi tackar för det. Jag ska se inspelningen från Viasat ikväll och höra efter själv :) Det var skoj igår och vi från BFS är nöjda med arrangemanget. Hoppas rösterna är tillbaka till på fredag bara :)

2010-09-15 @ 15:10:07
Postat av: Andreas

Vi tar Leksand på fredag, både på läktaren och på planen !

2010-09-15 @ 19:15:38
Postat av: Rastapopuluz

Tyckte jag såg några från ECU oxå i Malmö....dom e ju otäcka med sina tvåpinnsflaggor.

2010-09-15 @ 22:45:57
Postat av: L

Jag tycker inte Moore Support ska smutskastas så hårt från BFS. MS gjorde ett fantastiskt jobb under många år och ECU gjorde jävligt många fina tifon.

Det var ju bara sista året som det sköttes dåligt och stadgar inte följdes.

Jag hoppas BFS tar lärdom av det kunnande som finns i forna MS och även i Tifoverksamhet finns det mycket kunnande.



Bara för att allt är nytt behöver inte allt gammalt sopas under mattan ta bort det dåliga och jobba vidare på det som var bra i stället.

2010-09-16 @ 12:13:18
Postat av: Tobias

Till L :



Vi har inte smutskastat MS någonstans. Om du läser vad jag skrev ovan så välkomnade jag ALLA till oss.

2010-09-16 @ 12:28:50
Postat av: Andreas

Tror nog han menade de Matte skrev.

Sen ser jag inte vad som problemet är om några som var med i MS står i klacken nu ?

2010-09-16 @ 12:46:22
Postat av: Tobias

Inte jag heller. MS är ju grundpelaren i supporterkulturen i Oskarshamn. Meningen med BFS var bara att få bättre ledning samt få in lite nytt blod i klacken. Få med fler av de som inte varit i klacken innan så det blir stort och bra. Tycker vi avslutar denna diskussion så.

2010-09-16 @ 13:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: