angående malmö borta

Idag har jag varit i kontakt med malmö redhawks angående biljetterna för bortaklacken.

Hon sa till mej att jag skulle kontakta vår supporterklubb. Troligtvis kan de få biljetter billigare (antar jag). Får iallafall svar från blue front support inom kort.

Annars sa hon att man fick stå på ståplats men att det inte var något hon rekomenderade.

Alltså har vi fortfarande inget konkret svar på hur mycket vi ska betala eller vart vi ska stå/sitta i malmö arena den 14september.

Stor eloge till Blue Front att ta den ekonomiska smällen om det inte blir 40personer till Malmö. Men jag hoppas verkligen att folk anmäler sig till resan.

//Robin

Kommentarer
Postat av: Andreas

Härligt !

Fär 180 kr är ju stöld (n)

2010-09-01 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: