1dag kvar!!

Herregud! Nu är det bara 1 enda dag kvar tills match nere i Malmö. Jag är så ordentligt laddad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

NU BÖRJAR SERIEN!!!

4vinster och 4förluster under försäsongen. Känns rimligt, vi har inte stuckit ut varken positivt eller negativt.

Minns att jag sa att jag begärde att iko skulle komma topp 7. Det är inget jag kan begära längre. Men det känns jävligt viktigt att vi ändå är med och kämpar om den där sista playoff platsen. Ser med tillförsikt och med stor glädje fram emot den här säsongen. Jag hoppas verkligen att det blir bra.. Jävligt bra!

För er som tvekar om ni ska med till Malmö eller inte.. sluta tveka och följ med!!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: