180spänn för plats i Malmö

Tyvärr blir det nog så att vi får slänga ut 180:- för en plats i Malmö.

Detta efter att jag fått information från Blue Front Support att de inte har något med biljetterna att göra då Malmö vill att vi köper på plats. (Alternativt att köpa på ticnet innan vilket jag rekomenderar)

- Men kan man inte få stå på ståplats ändå?
- Jo självklart får du det. Men jag tror att Blue Front Support och andra Oskarshamnare som kommer ner i bilar väljer att sitta/stå på anvisad plats.

Detta efter att ha läst på mrmadhawk.se att en massa fotbollsfans kommer att storma ståplats för att hjälpa till med stämning i den stora arenan. Samtliga MalmöFF fans som står i klacksektionen har nämligen gratis inträde till just den här matchen.. på en spelares begäran också.

Därför väljer jag (om jag nu tar mig ner) att punga ut 180pix för att slippa dessa fotbollstokiga personer =)

//Robin

Kommentarer
Postat av: Bävern

varför inte låtsas att va MFF fan då o gå in Gratis

2010-09-03 @ 15:22:31
Postat av: Fredrik

Det var MFF fans som har årskort på ståplats som har gratis inträde på hockeymatchen, inte vilken random mff supporter som helst.

2010-09-03 @ 15:29:41
Postat av: Andreas

Haha, Bra ide där Bävern !

Synd att de förmodligen inte skulle funka bara...



180 kr är ju stöld. Bäst att dom vinner ...

2010-09-03 @ 22:55:56
Postat av: Tobias (BFS)

Ja tyvärr fick det bli så. Väldigt dyrt för en biljett i HA och i en sån ny arena borde man kunna begära en liten bortastå. Men vi får gilla läget.

Allt som allt (för de som reser med oss) blir det följande:



- 480 kr fram och tillbaka med matchbiljett (Om du är BFS-medlem annars 580).

Men då får du :



- Åka buss, känna uppladdningen och förhoppningsvis fira segern på vägen hem.

- Se IKO:s seriepremiär

- Se Malmös nya, fina arena

- En gratis matchtröja värd 299:-



I helheten inte särskilt dyrt tycker jag.

2010-09-06 @ 14:10:20
URL: http://www.bluefrontsupport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: