topp 3

Kom precis till Göteborg nu igen. Märkligt det där, igår stod man och skrek OSKARSHAMN och nu ligger man i soffan borta i Göteborg.

Vad kan man konstatera efter matchen igår då?

JO! IK Oskarshamn är så grymt starka just nu. Man har turen på sin sida och gör mål på sina chanser. Jag menar, när det blev 2-0 så var det faktiskt orättvist. MEN hockey är hockey och ifjol satt vi i förlorarbåten. Det får man inte glömma.

I tredje perioden visar IK en grym sida. Man fullständigt kör över Bofors. Så jävla gott är det!!

Nu ligger vi i topp tre och jag blickar bara uppåt!!

Lördagen började dock redan i Kristdala för min del. Marknad och smörgåstårta var en perfekt uppladdning inför matchen. Synd bara att regnet förstörde en hel del!!

Publiken som var där igår gjorde ett grymt bra jobb. Alla som läser här var säkert på matchen så det känns lite fel att kritisera att vi inte lyckades med fullsatt.. var helt övertygad om lapp på luckan! en liten besvikelse faktiskt.

besvikelsen nummer två var väl det som hände uppe i klacken i första perioden. Det var verkligen INTE ok och många ställde sig på en annan plats istället.
Nu vet jag att Blue Front Support tagit tag i händelsen och gjort de åtgärder som de tycker är bäst. Mer tid än så behöver vi kanske inte lägga på denna händelse.

Kul tifo förresten. inte bara den stora flaggan utan även konfettin och allt annat. Man blir gladare av tifon. stor eloge!!

Hockey imorgon igen. Är riktigt förbannad just nu. Min lärare har nämligen missat en sak som skulle göras imorgon. Hade jag vetat det lite tidigare hade jag varit i Ljungby just imorgon!

 

Tackar för en grymt trevlig Oskarshamnshelg!

 

//Robin


Kommentarer
Postat av: räkan

..vad var det egentligen som hände i klacken första perioden? Hörde några prata om något, men jag såg inte något av det som inträffade...

2010-10-25 @ 12:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: