skribent sökes!!

Som ni säkerligen har märkt så är det alldeles för dålig uppdatering på bloggen.

Anledningen är att jag inte har tiden att skriva för ikoskarshamn.blogg.se längre. Det kanske inte tar någon direkt tid att skriva i bloggen men jag anser själv att en blogg bör uppdateras minst 1gång/dag. Just nu är det ett inlägg var femte dag kanske och då finns det egentligen inte någon mening med att ha kvar bloggen.

Därför söker jag just nu en skribent eller ett par skribenter till bloggen.

Som ni säkert vet vid den här tiden så är jag bosatt i Göteborg och möjligheterna att se matcher är väldigt dåligt. Men intresset för IK Oskarshamn har verkligen inte svalnat.
Jag känner bara att det jag skriver här i bloggen är sådant som alla redan vet. Det kommer inget nytt. Jag har kört fast och tappat motivation.

Känner du att du vill blogga om IK eller bara få göra ett gästinlägg så är du jätte välkommen att få bidra med det du vill. Släng iväg ett mejl till mig så löser vi det.

[email protected]

Hoppas på förstående och att jag har lyckats bidra med något under dryga 2år på bloggen.

//Robin Lind


Kommentarer
Postat av: Löjjan

Skicka mig inloggningsuppgifterna så kan jag skriva lite igen

2010-11-25 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: