Peter "Foppa" Forsberg

Jaa alla har vi hört och läst historien om Peter Forsberg och hans eventuella comback i IK Oskarshamn.

Jag menar, kan ju inte finnas många som INTE visste om detta rykte innan det tillslut publicerades till en hemsida där ingen tidigare varit inne och läst.

Leksand hemma fick jag höra ryktet för första gången (för den här säsongen). Jag bara skrattade åt det hela och sa "jaja, visst". Nästa match jag var på fick jag höra det igen, av en annan källa. Fick sedan tre fyra sms om detta Peter Forsbergs rykte.

Det roligaste av allt är att det ändå var ett rätt stort hysch hysch. Jag valde att inte skriva om det i bloggen. Jag visste att någon annan visste men vi pratade inte om det. Man vågade inte prata högt om det, med risk för att allt skulle blommas ut och skita sig totalt..

Nu när artikeln i webbsporten.se väl publicerades så trodde jag ändå inte på det. Men visst, man hoppades väl att det skulle finnas en gnutta sanning i det hela. Jag drömde mej bort om hur fullsatt det skulle vara på varje träning och varje match. Hur skulle han hyllas av Blue Front?

Kul ändå att ryktet höll så pass länge innan det publicerades. Kul också att publiceringen inte kom med någon nyhet för oss IK fans. Jag vet att du visste!

//Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: