Helt jävla dött!

Åhhh det är så jobbigt och tråkigt när man inte vet något, när man inte har koll på vad som händer.
Just nu vill jag nog påstå att IKO och Sundsvall om dom nu spelar allsvenskt. Ser klart svagast ut av alla lag.
Jag hoppas verkligen Salo plockar fram några ess ur rockärmen.
Jag vill gärna se Lukas stanna. Men det är fan ingen förstafemma lirare.
Jag vill se tre pålitliga poängplockare. En riktigt jävla bra Center skulle behövas.
Det som är jobbigast är att man hör ingenting alls inga rykten inget surr om något alls.
Det känns riktigt otäckt.
Jag menar nu har vi värvat hit fysiken nu behöver vi lirare!!!


// Löjjan

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Håller med! Hoppas verkligen Tommy Salo värnar om vår klubb. Kungälv kanske är en klubb där inte fansen hörs så mycket, men i Oskarshamn ställer vi krav. IKO får inte riskera att hamna i en kvalserie igen.

2010-05-04 @ 13:20:23
Postat av: Ruskprick

Kanske fiskar Salo på andra sidan Atlanten. Kanske därför det inga rykten hörs. Vad vet jag..

2010-05-04 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: