Vilken jävla seger!

Är helt slut i kroppen huvudet och halsen idag. Gårdagens match var väldigt känslomässig man slets mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Sundsvall var riktigt heta i PP samtidigt var ju IKO riktigt stillastående.
Att vi inte får ut någonting på 5-3 spel i 1.18 är riktigt dåligt likaså agerandet vid sundsvalls 1-1 mål. Ingen går in o täcker skott utan låtar han bara sikta in sig och skjuta till och med jag hade nog hunnit sikta o sätta den pucken.
Stämningen tycker jag var helt okej men som vanligt är det alldeles för ivrigt från vissa håll i klacken man behöver inte skrika en ny ramsa var 20e sekund, rösten tar ju slut och man orkar inte hela matchen. Det märktes att trycket från klacken minskade ju längre matchen led.
Bättre att skrika få ramsor med kvalitet som hörs tycker i alla fall jag.
Trummandet tycker jag dock var helt okej igår inte för mycket.
Några som dock orkade hela vägen var laget fy fan så skön vändning och vilken styrka från ett lag som inte haft något som helst självförtroende.
Riktigt gutt åt alla dom jävla loosers som gick hem i paus mellan andra och tredje och missade denna vändning. Jag förstår ta mej fan inte hur sådana människor tänker. Jag såg minst 50 personer som gick.
Se nu för fan till att anmäla er till OIK borta i morgon. IK behöver oss och vi behöver ett lag i allsvenskan!
20 pers anmälda just nu va fan kom igen tveka inte.
Va med hela vägen nu!!


Forrza IK


// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Den där saxen

Kansliet va ju fään stängt jue. Vad har han för mob nr ? Eller löjjan, Du kan ju anmäla 3 till kanske ?

2010-03-24 @ 10:47:44
Postat av: löjjan

Ja vad heter du och dom andra på riktigt?? så kan jag väl ordna det.

Lite svårt att ringa o anmäla den där saxen o två vänner=)

2010-03-24 @ 10:50:00
Postat av: löjjan

30 anmälda typ kom igen nu!!

2010-03-24 @ 11:44:50
Postat av: Pelle

Bra skrivet Löjjan.... jag ska försöka coola ner mig en aning med sjungandet... fastän det är svårt:)



PS. Kör hårt imorgon!

2010-03-24 @ 12:27:43
Postat av: löjjan

Kritiken var inte mot dig personligen pelle (ber om ursäkt om du tolkar de så) Utan den var mot klacken i allmänhet.



Vi ska göra allt vi som är där=)

2010-03-24 @ 12:30:28
Postat av: Pelle

Jag tog det bara som "positiv" utvecklande kritik för egen del (så Du behöver inte be om ursäkt):)



Låter bra (känns inte bra att missa någon av dessa matcher....)!

2010-03-24 @ 13:07:28
Postat av: Ståplats

Hörde precis att resan till Olofström blir av! Men det finns fortfarande platser kvar så fortsätt anmäla er!



Med stöd där nere så kan IKO få en pangstart på kvalserien! Vet inte varför, men har på känn att den bortamatchen blir svår, så stödet behövs.

2010-03-24 @ 13:23:30
Postat av: Andreas

Någon som kan anmäla 3 st till ?

2010-03-24 @ 13:26:15
Postat av: löjjan

har fixat de hauge

2010-03-24 @ 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: