Underbart!!

Fan vad det känns skönt att vara oskarshamnare idag. Att huvudet inte riktigt är med och att rösten är slut kan jag med lätthet ta en sådan här dag!
Matchen i sig var väl ingen kanonmatch IKO spelade inte på topp men nybro var samtidigt riktigt dåliga tycker i alla fall jag.
Det var så jävla underbart att få in 1-0 målet direkt.
Det kändes nästan klart efter det. IKO satte ner foten direkt och visade att vi tänker ta hem det här.
IK gjorde vad som behövdes och tog 3 jävligt viktiga poäng så är det.
En annan match som spelades var läktarmatchen.
Där var vi ju totalt överlägsna matchen igeonom. Jag var ärligt talat förvånad att nybroklacken var så blek jag hörde dom typ en gång innan nedsläpp i övrigt var det bara sittplatspubliken på andra sidan som hördes med sina trummor ibland hahahaha....
Nybrofansen har varit jävligt kaxiga innan matchen och de känns så jävla skönt att vi verkligen tryckte ner dom i läktarmatchen.
Hoppas på fortsatt god stämning på hemmamatcherna med nu!!


Forzza IK!!!

// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Andreas

SKÖN-T :D



Tagga imon !

2010-03-22 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: