jihde rädd för ekroth?

Måste bara säga att det är grymt frustrerande att gå runt här på Göteborgs gator och bara kunna följa sitt lag via datorn. Lyckligtvis har OT och Klubb-tv webradio men ändå.

Måste ge en stor, stor, mega stor eloge till Oskarshamnspubliken. Två bussar till Nybro där man dominerade totalt. Bra stämning hemma mot Sundsvall med en helt ok publiksiffra. Men framförallt att man lyckas få ihop en hel jävla buss till Olofström! Där kan det inte heller varit någon klackmatch då de oskarshamnare som var på plats hördes rejält i radion. Underbart att lyssna på även om man själv vill vara på plats.

Idag när jag var påväg till min praktik så tog jag för ovanlighetens skull gratistidningen Metro.
Bläddrade snabbt igenom men fastnade bland sportsidorna. Nyvaken som jag är läser jag en rubrik där det står "Jag tror att Leksand har hittat en lokförare".

I artikeln svarar tre experter på tre frågor. Den ena experten är Niklas Jihde och han svarar bland annat på frågan:
"Bråkstakarna stjäl som vanligt rubrikerna i slutspelet. Vem är tidernas svenska hockeybuse?"

Jihde svarar:
"Blir fortfarande rädd när jag hör Peter Ekroths namn. Tänk honom tillsammans med Ledin och Jämtin - då skulle det behövas tiodomarsystem."

Kul läsning som fick mitt oskarshamnshjärta att slå ännu lite mer.

//Robin

Kommentarer
Postat av: Ruskprick

Ekroth skulle läxa upp både Ledin och Jämtin duktigt på en och samma gång. Löjligt att nämna de där två fjantarna i samma veva som Ekroth. Göran Flygis och Anders Broström är däremot jämnlika med Ekroth.

2010-03-27 @ 21:51:50
Postat av: Anonym

Inget inlägg om igår ?

2010-03-28 @ 19:08:38
Postat av: Ruskprick

Imorgon krävs det att vi verkligen mobiliserar oss till årets match. De som inte var i klacken sist hoppas jag sluter upp och fler därtill. Samt att vi alla skriker, sjunger (inte konstant dock) det är ju därför man ställer sig i klacken eller hur. Annars blir läktarmatchen en total förnedring. Då jag räknar med 300 skogssmurfar.



Ecu tänkte sitta på Hotellet om någon tröttnat på sitt stamhak sen sist*. Kanske kunde vi snacka oss samman. Tänkte på dig Ture bl a ;)

2010-03-28 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: