Hockey!

Förra inlägget var väl ganska långt ifrån vad denna blogg handlar om,men okej man kan ju marknadsföra produkter på olika sätt.


Nu börjar snart kvalet, jag vet inte hur ni andra känner men jag är riktigt jävla laddad. Jag tycker det ska bli skitkul men på frågan om  jag är orolig så är svaret JA! jag e så in i helvetes orolig och rädd att vi ska ramla ur. 

Vad gäller diskussionerna som varit gällande J-lagen och sossehockey. 
Jag kan ju inte säga vad som är sant och inte men jag vet att föreningen ibland agerar på väldigt märkliga sätt och jag kan säga så här. Det skulle inte förvåna mig om det verkligen är så som Mats J säger att IKO styrelsen sagt att sossehockey gäller för sponsorens barn har gråtit för pappa och får han inte spela mer så blir de inga pengar.
Det är horribelt och absurt om det är så. 
Känner inte för att skriva mer om det utan nöjer mig med detta.

Det kommer att komma en hel del inlägg fram vid kvalserien när lagen osv är klara och spelschemat lagt.

// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hoppas verkligen att IK får möta Nybro, och Tingsryd skulle också vara kul. Lockar publik i vilket fall, :D

2010-03-10 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: