Lördag

På IK:s hemsida finns nu spelarnas tröjnummer kommande säsong. Men det har ni nog inte missat.
Jag får alltid för mig att jag ska sitta och plugga så jag kan samtliga spelares nummer, men som alltid blir det inte riktigt så. Men till premiären hoppas jag kunna samtilga nummer ändå.

mrmadhawk.se ska idag (fredag) ge samtliga av IK:s nyförvärv ett betyg på 1 till 5. Kan bli intressant och säkerligen läsvärt.

Förbannat tråkigt det här med Victor Sjödin förresten. Kan inte vara kul att behöva operera sig såhär precis innan säsongsstart. Han har blivit rätt ifrågasatt över att han ens skrivit på för en ny klubb med vetskap om att han är skadad. Om det nu är så vet jag inte. Men jag tror inte det, kan inte tänka mej att en spelare skriver på för en ny klubb och sedan säger att han måste vara borta ett X antal månader pga skada. Handlar snarare om otur med dålig timing.

Gött att han fick en tid för operation relativt tidigt. Han har ju faktiskt redan gjort sig ett namn i IK-tröjan och det är många som verkligen hoppas på honom.

En annan kille som jag verkligen hoppas på är ju Tobbe Holm. Vilken kille när han var här, fick verkligen igång publiken, vilket i sin tur fick igång laget.

Johan Ryno hoppas jag verkligen har mognat till sig. Han höll pucken liiite förlänge när han var här sist.

Stefan P ska vinna skytteligan

Gråhns ska vinna assistligan

De andra nya killarna har jag inte så stor koll på faktiskt.


Snart bara en vecka kvar till ispremiär, ser fram emot detta nu!


Kommentarer
Postat av: Bävern

Klart att Sjödin visste om skadan han spelade ju pga av skadan under långt tid på slutet var skadad länge .

2010-07-30 @ 14:30:59
Postat av: Robin

Ja han viste om att han hade en skada. Men att behöva göra en operation precis innan allt går igång var han nog inte beredd på. Då hade han nog lagt sig på operationsbordet redan i april. Oavsett vilken klubb han skulle spela i.

2010-07-30 @ 18:59:16
Postat av: Mange

r ett ledband av så vet man nog fan vad det är som gäller , han skulle haft sparken på stående fot.

2010-07-31 @ 12:53:29
Postat av: Robin

Men tror du på allvar att killen visste att han skulle vara borta hela eller halva säsongen innan han signa för IK?..

2010-08-03 @ 18:27:06
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Mange

jag vet det var därför han inte fick förlängt med Bufors en redig jävla orm

2010-08-03 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: