Ny supporterklubb

Kan ju börja med att förklara att updatering är dålig här på bloggen beror på sommarvärmen tidsbrist och att inte ett skit verkar hända i föreningen just nu.

Nu har de dock blivit officiellt det jag har haft på känn en längre tid att en ny supporterförening ska bildas. Jag har själv blivit tillfrågad från IKO ledningen om att vara med och driva på något tyvärr har jag ingen möjlighet till det då vi får vårt första barn i början av oktober och det lär ta upp en hel del tid =)

Däremot är jag väldigt glad över att andra vill starta upp något nytt och seriöst igen.
Det ska bli väldigt intresant att se vilka som är drivande och vilka som ingår i den nya? styrelsen.
Är det samma personer som drev MS eller är det helt nytt folk.
Jag hoppas på det sistnämnda inget ont om någon men ska det bli nytt och lockande för utomstånde så krävs nytt blod i klacken och framförallt styrelsen också.
Jag tror och vill verkligen att det ska bli bra. Jag kommer också att ge det en chans och vara med i den mån jag kan.
Samtidigt finns det en liten oro för att de ska bli samma på sikt som det varit.
Men det återstår att se upp till bevis nu bara!.

Go sommar på er alla snart smäller det i hallen igen =)


(läste nyss på svenskafans att det är en helt ny styrelse, bra) 


// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Haugee

Fan va kul !

Hoppas att de kommer in lite mer folk i klacken också så kan de bli riktigt bra .

2010-07-14 @ 05:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: