En bra helg.

Efter kvällens matcher ser de ändå ut som vi kan vara med om fighten att undvika kvalet. Troja och Sundsvall fick båda stryk i kväll. Framförallt Sundsvall verkar vara riktigt down nu och om IKO vinner några matcher nu så kan vi helt klart vara med. Vi har dessutom både troja och Sundsvall kvar att möta en gång. Det kan bli riktigt spännande.

Jag kan inte släppa segern igår det var så oväntat och så starkt jag kände en stolthet jag inte känt på hela sässongen.
Vi får hoppas spelarna släppt de i alla fall och redan börjat fokusera på matchen mot AIK på onsdag, en match jag ser fram emot på många olika sätt=).
Både om IKO kommer hålla uppe de bra spelet och om klacken kommer vara lika bra som sist.
Sen är det en sak till men det är inte officiellt ännu vi får se hur de kommer bli. Tror det kan bli bra iaf.

På tal om publikstöd jag är ju en av dom som tycker vi har riktigt bra publiksiffror i oskarshamn. Jämför med andra städer och per kapita så är vi riktigt bra. 1300 är inte dåligt för ett lag som ligger (legat) dyngsist.
Däremot tycker jag att med fem poäng på 2 matcher mot ett av seriens bästa lag borde locka lite mer mot AIK allt under 1500 tycker jag ä dåligt faktiskt.

För övrigt ska det bli intressant om vi kommer förstärka laget något nu på slutet. Jag har iaf inte hört något men en riktigt bra center skulle inte vara så jävla dumt.

FORZAAA IK!!!!


// Löjjan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har ni nu kokat ihop (: ?

2010-01-31 @ 20:26:06
Postat av: Sittplats

Fan! Inga nyförvärv!

2010-01-31 @ 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: