3 poäng ikväll???

Jaha ny match idag mot Malmö. Hoppas som fan på 3 poäng idag vi kan mycket väl slå dom.
IKO upphör aldrig att förvåna.
Såg att matchen går på s24 ikväll jag tycker inte ni ska stanna hemma och kolla utan gå till hallen IKO behöver publikintäkterna.

Jag står fortfarande fast vid att jag hellre vill se egna j20spelare nu än alla dessa lån hit o dit.
Sen tycker jag att det är jävligt viktigt att vi hinner spela ihop laget ordentligt när alla skadade spelare kommer tillbaka. Vi måste klara kvalet...




Enligt källor till mig värvar Leksand Martin Sevc och Niklas Persson. Två riktigt bra spelare men Leksand går inte upp i år heller....


// Löjjan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svt24 ?

2010-01-22 @ 14:48:05
Postat av: löjjan

s24.se websändning men skit i de gå på matchen för fan..

2010-01-22 @ 18:15:10
Postat av: Ruskprick

Jag kommer ikväll. Har ändrat mig. Heje oik!

2010-01-22 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: