Förtydligande igen...

Jag vet inte riktigt vad problemet är eller om inte vissa förstår. Jag vill inte stå i klacken nu.
 Det har precis som någon skrev tidigare pratats om att gå halva vägen. Det har vi gjort, vi har till och med mötts före match och diskuterat. Sedan har vi nu ställt upp i två matcher. Vad var klackens reaktion? Den jag i alla fall väntade mig var skärpning, att klacken skulle tänka till lite att nu har de tagit halva steget nu skärper vi oss med trummandet mm. Så blev det dock inte utan snarare som jag känner total nonschalans. Det kanske sades till några gånger men inte mer. Hade jag fått bestämma skulle han som trummar nu inte trumma över huvud taget. Helt ofattbart och nu är vi löjliga för att vi lämnar. Kan tyckas som löjligt att tjuta om en trumma. Men det är så mycket mer än så som ligger bakom. Det är ta mig faan helt omöjligt att få till någon ändring även om de nu "bara" varit 2 matcher, därför säger jag nu för sista gången.
Jag tycker inte illa om någon jag är inte arg på någon jag vill inte va ovän med någon, jag vill bara inte stå i klacken dom två sista matcherna av grundserien. Jag kommer till kvalet och vilka som vill med mig då styr jag inte över.

// Löjjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: