silly season

Jag trodde att säsongen var över. Men just nu är det jävligt spännande vilka som försvinner, vilka som stannar och vilka som kommer hit.

Blev riktigt glad över att se Nybecks påskrift för två år idag. En riktig jävla grov jobbare som gör allt i varje match.

Jag är dock jävligt misstänksam vad gäller Lars Ivarsson som tränare om det nu blir så. Varför ska vi ta hit ännu en orutinerad tränare? Sen att folk faktiskt tror att Strömberg skulle komma hit och göra stordåd är ju lite komiskt. För det första så var ju han och Salo verkligen bästa vänner ifjol?.. För det andra så har vi långt ifrån ekonomi till att betala hans lön och för det tredje tycker jag att han är överskattad.

just nu är dessa spelare klara för nästa säsong:

Jens Holmström, ny Västerås

Alexander Johansson
Daniel Ljungqvist
Linus Morin
Johan Pettersson

Mattias Guter
Ragnar Karlsson
Jim Nordh
Chris Nybeck

spelare som lämnat:

David Rautio, klubb ej klar

Lenny Eriksson, tränare, Sarpsborg Norge

Förövrigt vill ja bara säga att det känns helt sjukt underbart att vi fortfarande spelar i HockeyAllsvenskan. Tårarna rann enkelt ner för kinderna när vi väl blev klara. Synd att jag missade festen.

//Robin

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vafan är Sarpsborg xD ?



Tycker det är lite synd att han lämnar ändå.

Hoppas dom får behålla dom flesta, Cox, Eriksson och Della hade ju vatt fint att ha kvar till nästa säsong :D

2010-04-16 @ 20:23:14
Postat av: Pelle

Härliga krönikor på Klubb-TV:



http://www.klubb-tv.se/



2010-04-17 @ 11:55:01
Postat av: RW

Inför 09/10 skrev Ragnar på för 1+1 ,hur kan han vara klar för 10/11? IK eller Ragnar kanske väljer att bryta.Har jag fel?

2010-04-18 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: