vi fortsätter..

Ångrar inget av inlägget igår, även om jag var lite hård. Men står fortfarande för att vi borde spelat bättre i sista perioden. Hade någon sagt till mej innan säsongen startade att vi skulle torska med 2-0 i Västerås.. så hade jag tyckt att det var ett bra resultat.. men inte efter matchen igår.. är fortfarande besviken.

Anledningen till att man är grymt besviken tror jag är för att försäsongen var riktigt bra.. Förväntningarna på Tommy Salo och grabbarna har blivit betydligt högre än vad man hade innan försäsongen..

Men men imorgon fortsätter tåget för IKO:s del, ikväll däremot så är det Hv71 som gäller.. ska bli skönt att se en match utan att behöva pissa på sig av nervositet...

6:E SPELAREN invasion hos dom på fredag.. jag kommer iallafall stå där.... Nykter

//Robin

Kommentarer
Postat av: löjjan

Du är en mycket konstig man...förstå hånar du 6e spelaren o skrattar ihjäl dig åt det...sedan ska du stå där fattar nada??

2009-09-24 @ 15:06:54
Postat av: Ruskprick

Ungefär som Skogis.



Antar att bloggmästaren redan köpt kepsen?

2009-09-24 @ 16:08:36
Postat av: Robin

Håna är väl att ta i, men ja.. skrattade när jag läste om det i tidningen, men i samma mening förklarar jag att jag till trotts kommer stötta den nya klacken "6:e spelaren". Jag har det hellre så som det var i andra och tredje än hur det var på någon utav matcherna ifjol. rent stämningsmässigt.. även om man tycker att det är töntigt kan man väl ge det en chans?



och nej, kepsen är inte inhandlad



//Robin

2009-09-24 @ 16:21:45
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: Ruskprick

Man gör som man vill. Passa på och njut dom här två kommande hemmamatcherna då för sen lägger dom ner spektaklet. Kanske kommer du på andra tankar när du hör Lakejerna skratta ut er. : )

2009-09-24 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: