Match ledigt

Nu dröjer det tills på onsdag igen innan det blir match. Match mot ett lag med starkt självförtroende just nu.. Bofors..

Ska bli intressant att se vad som händer fram tills dess. Att vi helt enkelt måste vinna den tuffa bortamatchen uppe i Karlskoga ser jag som nödvändigt. Det snackades mycket om att vi skulle vara med från start. Nu har vi bara en seger på de 4:a första matcherna, det kallar inte jag för att "vara med från start". Jag tror inte heller att någonannan tycker det.

Vart har förresten fysiken tagit vägen, var inte vi både starkare, större och mer uthåliga än alla andra..?

Mer från matchen igår:
* konstig stämning i Arenan, trumman gick ju ett.. så snälla, dra ner lite på trummandet.
* tråkigt att folk kastade saker på trummkillen som tog över med 2min kvar.. även om det inte gick i takt
* Kul att jag inte såg många överförfriskade människor, trotts fredagsmatch.
* inte direkt imponerad av lakejerna.
* inte en enda riktig farlig målchans såg jag IKO stå för..


2009-09-30 19:00 Bofors - IK Oskarshamn


2009-10-04 16:00 IK Oskarshamn - Borås


2009-10-07 19:00 Leksand - IK Oskarshamn Live @ s24


2009-10-09 19:00 IK Oskarshamn - Almtuna


2009-10-14 19:00 IK Oskarshamn - Örebro


2009-10-18 16:00 Björklöven - IK Oskarshamn

På dessa sex matcher, ser jag att vi endast bör tappa max 3poäng.. Leksand borta och Bofors borta ser jag som största hot..

//Robin


Kommentarer
Postat av: Löjan

De e väl ingen stämning om trummandet tar över och dessutom i otakt.....inte lustigt att vissa blev förbannade när man försökte skapa stämning med sång.

Dessutom kan man ju fråga sig varför 6e spelaren valt att sätta sin banderoll precis bakom gamla ms??

2009-09-28 @ 08:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: