Kanon och Kalkon V.39

Veckans kanon och kalkon får ej glömmas..

Kanon:

3: Elitserien har äntligen dragit igång!! Hv71 har öppnat starkt! Det gillar vi!!

2: Foppas comback, liket lever.. jag hoppas med hela mitt hockeyhjärta att foten håller!! Avgöra mot djurgårn i sudden.. så jävla kul att se..

1: klubb-tv kul intiativ!! jag kommer hålla mej uppdaterad där iallafall..

Kalkon:

IK Oskarshamn
, "det känns inte riktigt bra nu"


J20 Elit, i lördags vann grabbarna med hela 10-2 mot pantern i Arenan.. kul!! nästa hemma match är derbyt mot Växjö 3/10, hoppas de lyckas bättre än A-laget.

Satt förövrigt och kollade på fotboll idag, eller aa satt och bakis kollade på tv.. Trotts att jag inte var helt pigg framför tv:n idag så måste jag säga att jag vaknade till..en sämre fotbollsmatch än vad jag såg i eftermiddags har jag nog aldrig sett! Totalt värdelöst!! Jag tittar inte så jätte mycket på fotboll, visst Sverige matcherna är ju en plikt att se men allsvenskan.. Malmö mot Hammarby, 2:a halvlek.. riktigt riktigt slarvigt spel av framförallt Bajen, stirriga spelare, ingen vet vem som ska ta bollen, tvekar och bjuder till på samtliga positioner.. visst lite underhållande att se spelare efter spelare i ett lag göra bort sig, men fy fasen så dåligt det va! skönt att det snart är slut på fotbolls eländet.

//Robin


Kommentarer
Postat av: Jan Banan

Hmm Fotbollsallsvenskan är helig....inte världens bästa liga direkt. Men den enda liga jag följer med passion!!

La Liga, Serie A visst bra spelare osv men jag håller inte på dom lagen och kan inte njuta av en match på samma sätt.

MFF däremot ....dom har jag hållt på sedan stenåldern!

2009-09-28 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: