3pinnar

Härlig tripp i Göteborg måste jag säga. Trevligt sällskap och riktigt bra spelning på Liseberg! Helt klart värt 70mil i bil!!

Kommer hem, är hemma ca 5-10min sedan är det Arenan som gäller!

introt till med BackyardBabies var intressant och rätt coolt!.. lite långt kanske men helt klart bra mycket bättre än ifjol, med bättre högtalarsystem så kan det bli ännu bättre!

Första perioden.. var det ett skämt eller?! bland det sämsta jag sett IKO presterat på bra länge.. uruselt!

Andra växer vi till oss lite och betydligt mer jämnt! Kul att Salo blev utvisad, tände publiken

Tredje går vi in och avgör, visar att vi är bättre än Troja egentligen och vinner ändå rättvist sett till hela matchen.
RIKTIGT kul att Oscar Andersson avgör.. och vilken glädje! Som om han vunnit tv-pucken eller liknande, helt otroligt härligt att se, äkta glädje var det också.

Domarn vet jag inte vad man ska sätta för betyg på, Tredje perioden får han Godkändt, Men herregud så usel han var i andra perren, totalt värdelös..

Sällan har man väl skådat TRE stycken klackar i Arenan, skulle väl va på den tiden "livets ord" hade sin lilla klack.

Vad jag tyckte om det?
Nej jag vet inte, kändes väl lite konstigt att stå och skrika vid sidan av "Moore Support" .. Sjätte spelarn fick det bli för min del ikväll och tyckte de skötte sig bra, tråkigt att inte fler hittade upp bara.. och lite väl mycket bonka bonka!

Nej ett sammarbete "klackarna" emellan hade kunnat bli riktigt riktigt bra, tror iaf jag =)

Nu blir det fest!

//Robin

Kommentarer
Postat av: frankreak

Tyckte det blev bättre och bättre desto längre matchen led vad det gällde klackarna. Men säga vad man vill men med trumman är det betydligt lättare att få igång publiken.

2009-09-20 @ 15:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: