Göteborg

Är i Göteborg just nu, så har inte någon jätte tillgång till dator och internet.. eller rättare sagt så har jag annat för mig.

Men såg nu att IKO värvat 4nya spelaren... En ny kanadensare, en center.. som gör FÄRRE poäng än kanadensiska backen. Är detta verkligen rätt väg? Statistik på eliteprospects tycker inte jag övertygar.. mycket utv, kan dock betyda att han kanske smäller på och står upp för laget, vilket vi verkligen behöver just nu.

ska bli riktigt intressant att se vilka som får lämna klubben.. för det vet vi redan att folk kommer få göra. Sprider detta oro till laget?.. ja?! jag hade iallafall inte varit säker på min plats om jag spelat i IK Oskarshamn just nu..

Imorn är det game-day.. 3viktiga poäng står på spel. Zion är klar för spel.. mycket intressant!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: