väntat

Blev inte förvånad över förlusten i fredags, blir inte förvånad om vi förlorar de två närmsta också.. tyvärr

Tycker dock inte som Nyheterna skrev i sin lördagsupplaga att "det behövs en ny röst i båset".. jag har nämligen fått känslan av att Salo är jäkligt noggrann, rättvis och hård.. Kanske att han ska vara lite hård mot sig själv också.

IK Oskarshamn spelar i Allsvenskan även nästa år.. och till alla nybroiter kan jag bara hällsa att det blir inga derbyn mot er på bra jävla länge!

//Robin

Kommentarer
Postat av: löjjan

Att salo är hård och nogrann har du helt rätt i men de ska inte va för mycket.

Enligt säkra källor så skriker han o gapar som en tok i omklädningsrummet...ändrar om spelsystem var o varannan dag och blir vansinnig när ingen fattar...

Är de konstigt att de ser ut som en hönsgård??...

Jag var i örebro och det jag såg där gör mig jävligt orolig...

Nya tag i veckan nu...

Ps gillar din blogg starkt=)

2009-11-16 @ 08:51:58
Postat av: Robin

Om det är som du dina källor säger Löjjan så är det som sagt inte konstigt att det ser ut som det gör.

Salo bör som sagt kanske tona ner sig lite och se hur han själv är.. att han skriker och gapar i båset vet vi ju redan.. iallafall på domarn och motståndar tränarn..



Ny vecka, nya matcher.. nya poäng?



//Robin

2009-11-16 @ 16:59:50
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: