nere..

Ja, den här veckan har inte varit optimalt.. Gått runt och beklagat mej för just denna dag. En kväll som jag sett fram emot riktigt länge. Verkar bli rätt mycket folk på läktarn också.. När hände det senast?!

Hursom så får inte jag uppleva detta, därför är man inte på bästa humöret nu. Anledningen är "jobb", åkt på hedersuppdraget att vara barnvakt...

Jävligt tung förlust senast för att uttrycka mig milt.. Såg inte matchen så kan ju därför inte säga något om prestationen. Men visst, jag ljuger om jag säger att det inte kastades grejjer här när 3-0 döck upp på skärmen.

Angående intervjun så kommer jag kontakta dej Löjjan inom kort, om du fortfarande är intresserad.

I övrigt vore det ju kanske lite kul om man skrev ner lite frågor som man vill att Löjjan ska besvara. Dessa frågor kan skickas till min mejl: [email protected]

Ha en trevlig hockeykväll nu!!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Ruskprick

åkt på hedersuppdraget att vara barnvakt...



Har du testat att säga nej jag kan inte?

2009-11-20 @ 16:28:19
Postat av: Robin

Jo Rusckprick, jag sa nej. Men då jag är enda vuxna barnet som är hemma i helgen och mina päron åkt till Malmö ikväll så fanns det inte mycket alternativ.

Men visst har jag försökt att slippa..

2009-11-20 @ 17:12:57
URL: http://ikoskarshamn.blogg.se/
Postat av: vildsvinet

Säger bara en sak!!!!

Hungriga juniorer..

2009-11-20 @ 21:13:56
Postat av: löjjan

bara höra av dig..

2009-11-20 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: