Säsongen är INTE slut

Nej vi får ju inte glömma J20!!

Jag ska fasiken gå på deras kvalmatcher eller vad det blir när det börjar nu i mars.. om ändå tidningen och hemsidan kunde göra lite mer reklam så att folk vet om att J20 förlängt vår Hockey säsong..

Sen om en timme är det ju första playoff matchen, tv4sport sänder Troja-Löökarna och jag är en av de som kommer sitta klistrad framför tv:n.. samtidigt är det nu när playoffen börjar som jag verkligen blir depp att det inte är vi.. hade varit sjukt roligt med Playoff i Arena Oskarshamn..

Vad trött jag är på att nykomlingar klarar sig till playoff, de är fan inte ens värda det.. de ska ligga i botten av tabellen och ingenannanstans, Nästa år är det väl Tingsryd som kniper sista playoff platsen! FYY

Innan dagen är slut ska jag kommentera lite fler spelare som bör få stanna och som SKA stanna.. vi hörs!

//Robin

Kommentarer
Postat av: C

dålig uppdtaring här nu....

2009-03-09 @ 15:55:48
Postat av: zemus

har ditt internet dött?

Gillar din blogg hoppas de kommer lite nya inlägg snart..

2009-03-11 @ 18:28:29
Postat av: m

skärpning nu mr lind! du måste ju berätta för oss om truppen och årets silly season för sketan!

2009-03-18 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: