Trojanska hästen hemma

ÅTERHÄMTNING

IK Oskarshamn måste upp i minst samma kapacitet som mot Leksand här nu senast, glöm de 10 sista minutrarna och kör gärnet. Enligt Challe är tydligen första målet väldigt viktigt för årets upplaga av IK Oskarshamn, så släpper vi första kan alla lika väl gå hem? känns så när han pratar iallafall!

Se därför till som publik att höras som aldrig förr, jag vet inte men på nått sätt saknar jag trumman lite den kunde få fart på både spelare och publik.. samtidigt tycker jag att Moore-Support tagit ett riktigt häst-kliv denna säsong, det känns mer proffsiga än tidigare.

som sagt troja ikväll och det är inget lätt uppgift, de har 10poäng fler än oss och ligger därför där dom ligger helt rättvist.. själv tror och vet jag att IKO har en högre kapacitet än troja, bara att Challe inte fått tummen ur röven och verkligen visa den och ta fram den hos spelarna. Att i början av säsongen börja tjaffsa om att publiken sviker o bla bla tror jag kan vara ett starkt bidrag till vart vi ligger.. undrar verkligen hur många av spelarna som VILL vara kvar nästa säsong.. kanske Pierre Gustavsson.. men det är för att han är så blåögd och kär i sitt IK Oskarshamn.. precis sånna spelare som vi behöver.. inga finska andra ligan spelare som aldrig hört talas om Oskarshamn.

Jäkligt skönt att Olheden är tillbaka, han är en viktigt kugge trots sin skara målskörd!

sist, grattis Petri Tähtisalo faderskapet!

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: