Söndags matcher!

Riktigt fint tifo inne i Kinnarps Arena igår!

Ikväll har det varit 3 matcher i HockeyAllsvenskan.. det som intresserade mej mest ikväll var om Malmö skulle kunna bryta sin negativa trend eller inte.

IKO spelade inte ikväll men på tisdag är det dags igen! Borås borta, inte någon självklar seger egentligen, dels för att det inte finns något lag som kan på förhand kalla sig vinnare.. IKO kan verkligen inte kalla sig vinnare inför denna match även om vi fans mer än gärna skulle vilja säga det.. eftersom att Borås är ett av alla lag som IKO SKA slå.. därför kräver jag nästan en seger.. det gör jag faktiskt!

När Leksand hade sin invation i Borås tidigare under säsongen med ett X antal tokiga masar och allt vad dom kallar sig de där dalmasarna/södra Sveriges olika hörn.. jaa då var jag iallafall på plats.. Borås gjorde en riktigt bra match faktiskt och stod upp ungefär lika länge som IKO gjorde sist mot Leksand, det var en bra match!

Var även på plats när IKO var i Borås första gången den här säsongen, då vi tog hem vår första tre poängare! Såg verkligen lyckan i spelarna när slutsignalen gick efter den matchen.. jag var lika lycklig jag! Trots att det faktiskt inte var någon vidar ebra match.. Nu är vi där igen, match mot Borås.. det kommer vara två lag som verkligen vill vinna, den som vill mest drar även sista strået och vinner.. undra vem som ställs i mål och om Daggen står i båset.

Kvällens resultat:

Malmö fortsätter sin negativa trend, aj aj aj..


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: