Säsongens tredje seger?!

Idag kan iko slå Västerås för tredje gången den här säsongen!

Tydligen är VIK bäst i serien i powerplay, som ni vet är inte IKO lika bra, känns inte ens tryggt när vi har powerplay! alldeles för många puckar som glidit in i baken när vi har haft PP!! Boxplayet är vi sämt i serien i också så snälla IKO håll er ifrån utv, båset idag!

match start 15:00!!

Engstrand
är just nu första målvakt känns det som, och jag tycker att det är helt rätt, tycker inte att Lundell tagit chansen när han väl har fått den och han var ju inte någon super målvakt i div1 tidigare under säsongen.

Jag tycker att det ska bli roligast att få se Andreas Valdix på isen igen, han är en nyckel spelare och personligen tror jag att IKO legat högre upp om han inte dragit på sig den där skadan.

mitt tips: 3-1

Kämpa IKO!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: