Ny vecka 2 matcher!

Denna vecka präglas av två IKO matcher, personligen tycker jag att det låter som ett hyffsat schema.. båda matcherna visas på tv4 sport.. samtliga 4 sport matcher har IKO vunnit, vilket känns extra roligt.

Borta i Borås imorgon, här på västkusten är det ett riktigt riktigt skit väder denna dag, Oskarshamn får mer än gärna ta med sej en ljusglimt hit så att man inte blir lika butter.

Angående bloggen så hoppas jag att den får ett ordentligt uppryck här snart, en exklusiv intervju ligger till hands vilket gör mej riktigt glad.. fler bilder som jag sjävl tagit kommer förhoppningsvis komma upp också. Lite svårt nu när man inte är bosatt i Oskarshamn utan andra sidan Sverige. men första februari går flyttlasset till hemstaden igen då kommer det bli bättre! tro mig!

OBS!! redan nu går det tydligen att ställa frågor till Dag Larsson..ska bli väldigt intressant hur stort intresset kommer vara.. hoppas på stort!!

14 lag i Elitserien har det varit en lång debatt nu ett tag, själv tycker jag att det skulle vara befriande om det utökades lite där uppe, dels för att Eltiserien blir roligare + att vi kanske slipper lag som Leksand (malmö) som har ett antal miljoner att lägga på sin spelarbudget, samt att det enligt mig alltid ska vara sååååå synd om stackars Malmö och Leksand varje år som de missar Elitserien, jag menar.. de har på pappret lag som ska kunna slåss om slutspels plats i Elitserien, ändå tar de sig inte upp, konstigt tycker jag! Nej tacka jag lag som: Björklöven, Västerås, Oskarshamn.. det är lag som verkligen platser i den här serien varken överlägsna eller botten träsk

se bara förra året, Leksand drar in självaste Ed Belfour, han kostade väl mer än hela vår spelarbudget tillsamans =S ändå släppte han t.ex. rätt enkla mål mot IKO.. ett IKO som vann med 3-2 sudden, Leksand hade inte en chans i kvalserien.. däremot en 17åring i brynäs, Jakob Markström, han går in och räddar kvar brynäs.. vem vet hade Eddie Läck stått hela serien + kvalserien kanske vi sluppit Leksand 08/09

NU: CHATTA MED DAG LARSSON
http://barometern.se

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: