Leksand!

Såhär ett antal timmar efter matchen! Ja då känns det faktiskt mer depp än någonsin!

hade någon sagt till mej att IK Oskarshamn skulle förlora mot Leksand med 5-1 hade jag inte ryckt nämnvärt på axlarna, men ikväll såg 5-1 väldigt väldigt avlägset ut!

Jag måste påpeka att jag inte sett matchen med egna ögon och kan därför inte bedömma olika spelares prestationer! Men hörde från folk efter första perioden att IKO faktiskt pressade Leksand, att IKO faktiskt var det bättre laget.. på radion sa dem att IKO faktiskt ledde helt välförtjänt.. de ledde helt välförtjänt fram till att det blev 1-1

När det blev 1-1 tog enligt Radioreportenm, Leksand över matchen mer och mer och det var tack vare en viss Engstrand att IKO faktiskt hade 1-1 i paus inför tredje

då kände jag att detta kanske kan lösa sig, fortfarande utan att ha sett matchen så fanns ju hoppet kvar.. att IKO kunde ta åtminstånde 1 eller 2 poäng från serieledaren, men icke.. 1-2 precis som Troja borta, med en man mer på plan och precis som sist uppe i Leksand 3mål i baken när vi hade PP, personligen är det faktiskt inte okey oavsett om det är Leksand eller Nybros fula viking på motståndarnas tröjjor!

1-2 blev snabbt 1-5 och plötsligt har Leksand vunnit en betryggande seger,, vilket stör mej så sjukt jäkla mycket att jag bara ville gå och lägga mig!

På fredag blir det kraft tag mot tomtenissarna från Ljungby, vi ska väl inte låta en till Häst slå oss i tre raka matcher, räckte med den blommiga dalahästen!

//Robin

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: