Jocke Fagervall + ett tack

Som alla fans redan vet är Jocke ett väldigt intressant namn.

OT skriver att han är drömmarnas man att föra IKO laget mot betydligt fler segrar nästa säsong!

Personligen tyckte (läs tycker) jag mycket om Fagervall,  sedan blev man ju riktigt sur när han går till Växjö men visst han är ju välkomen hit igen och vad jag vet trivdes han faktiskt här, riktigt mycket också men det är ju bara spekulationer!

Ledighet för IKO spelarna idag, för alla utom Ekbom, Ekbom som förövrigt men i skymundan för Tedenbys läckra mål gjorde en bra match!! Hoppas faktiskt för hans skull att han får fortsätta i Hv, vi har backar som ska kunna ta hans plats och med tanke på hans smäll mot Engstrand senaste matchen kanske han inte trivs i IKO dressen(ironi) hehe.

Vill bara tacka Alexander Bergström som idag länkade till min blogg, hoppas att alla ni som kommit hit och kikat in fortsätter läsa bloggen trots ett för tillfället dåligt uppdaterande p.g.a tenta plugg!

Snart är det fredag, vilket betyder matcher i HockeyAllsvenskan dock inte för IKO som spelar tv-match på lördag! då blir det en pilsner framför tv:n till sköna ljuvliga stämmor från Moore-Support,,,  hjärtat säger att IKO tar sig till Playoff men hjärnan säger nej nej nej, dock tycker jag att det ska bli riktigt kul med IK kronan när IKO ställs mot svårspelade Huddinge på alla hjärtans dag, och med tanke på ekonomin i IKO tycker jag nästan att det är SKANDAL att inte bryta rekordet i Arenan! jag menar! det är en gratis match! ta med dig flickvännen och pojkvännen och alla ni håller kära, jag ska dra med mej näst intill alla jag känner + lite till, gå på matchen!!!!

Sen vill jag gärna skriva att alla ska storma Arenan på lördag också, men det känns fel då jag inte ens gör det själv, jag är ingen som bidragit med mycket pengar till klubben den här säsongen men det är inte så konstigt då jag bor på andra sidan Sverige, dock har jag gått på så många matcher jag kunnat, vid vissa tillfället även åkt till Oskarshamn bara för att det är ishockey, stannat i Oskarshamn och skolkat från skolan bara för att kunna se en IK match..

nästa match som jag är i Arenan är förhoppningsvis mot Löven.. den helgen sker även intervjun som legat och lurat ett tag förhoppningsvis!



Vi älskar IK!

kom med åsikter, vad vill du ha sagt!?! kommentera eller mejla till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: