Fredagens Matcher!

Sitter mitt i all packning här nu, väntar på HockeyAllsvenskans omgång ikväll, som bekant spelar IKO inte förrens imorgon!

Men ändå intressanta matcher ikväll, tv matchen mellan Malmö och Bofors ikväll är defenetivt inte den hetaste.. Leksand mot löökarna kan gå precis hur som hellst!!

Det märks tydligt att det börjar närma sej säsongsavslutning, på något sätt känns det redan som att IKO inte sneglar på den åtråvärda 7:e platsen, sen att det näst intill också är omöjligt gör ju sitt!
Jag tycker att det ska bli riktigt intressant vart spelarna sticker nästa säsong, hört att en del av spelarna vill utomlands.. Eetu Qvist kommer bli riktigt svår att få behålla skulle jag tro, och försvinner han har vi en riktigt bra spelare att behöva ersätta!

Frågan är om någon av de andra finnarna verkligen får förslag på nytt kontrakt, OP har ju inte kommit upp i den kapacitet han tydligen sitter på, samtidigt är ju Dag Larsson nöjd med vad finnarna presterat så skulle ju inte förvåna mej allt för mycket om alla finnar var kvar,, utom Eetu då..
Vad gäller finnarna är jag kritisk till om de kommit in ordentligt i truppen? kanske känner sig lite utanför, detta är självklart bara spekulationer men ändå!!

Ryktet om Challe Franzén har jag en pålitlig källa att ryktet kan stämma, tänker inte skriva mer om det eftersom att det i mina ögon är rätt känsligt! Är det sant blir man förbannad men personligen tycker jag inte att detta är något man ska spekulera i och inte höjja rösten alldeles för mycket vore ju tråkigt om Challe blir ihågkommen som det menar jag.. vem vet han kanske står i båset nästa år?!

Kvällens matcher:

Kvällens matcher 16/1-09

Kommentarer
Postat av: KG

Om du skall ha en hockeyblogg borde du i allafall stava korrekt och skriva formellt. Annars mycket bra.

2009-01-16 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: