Borås borta, tv

Besviken!!

Riktigt riktigt besviken är jag efter den här matchen.. men ändå inte förvånad?.. vart finns glöden? idag kan vi inte skylla på varken dommaren eller motståndarlaget!

Matchen blev en riktig flopp tycker jag. Spelar ingen roll att Boorken säger att IKO spelar bra, tycker dock att försvars spelet är riktigt bra många stunder i matchen. Vi följer även matchplanen att grisa ner första perioden, men sen då?

Efter första perren, 0-0 satt jag och tänkte att nu, nu kommer vi ut som ett nytt lag och chockar hela jäkla Sverige.. önskedröm från min sida och istället för att IKO skulle växa in i matchen gjorde Borås detta.

1-1 efter två perioder och fortfarande lite, jag säger litet övertag för oss, skulle vi sätta mer press på dem och verkligen våga spela vårt spel som vi gjorde mot Troja så hade vi också vunnit matchen, det är jag helt övertygad om! Robin Rahm i Borås målet såg inte helt stabil ut till skillnad mot Engstrand som gör en toppen match, bland det bästa jag sett honom faktiskt! Synd bara att IKO inte ger honom en seger.. nej usch det här var inget roligt!

Petri försöker göra en "Nybeck" genom att ta en liten fajt och ge deras Frölunda lån en rak höger.. tyvärr var det ingen annan i IKO som ville ta samma skit vilket faktiskt avgör den här matchen!
Sen är passningen från Eetu helt sjuk.. ren elitserie klass där!

Bäst i IKO:
Christian Engstrand (utan konkurrens)

//Robin


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: