Pausen över

Bloggen har haft ett långt uppehåll nu på över 2 veckor!! ber om ursäkt för detta!!

Som bekant har IKO just nu spelledigt läs matchledigt men tydligen är träningarna hyffsat tuffa. Det ska dock tillägas att träningarna inte är fullsatta och en del av spelarna kör rehab.

Har hänt mycket i mitt privata liv nu på sistonde och har inte haft samma tillgång till internet som innan! Nu är det dock dags för en uppryckning!!

Sitter här och kollar på LG Hockey Games, mitten av tredje och Sverige leder med 4-3 i ett i mina ögon glest globen.. hoppas på seger då jag tycker att Bengt Åke har fått alldeles för mycket skit på sig.!

Men den här matchen har inte dommarn varit bra någonstans.. första perioden är det Sverige som får alla domslut med sig men nu i sista är det Ryssarna som får pp efter pp!!!

Nybro åkte på en 7-1 torsk mot krislaget idag.. och jag måste erkänna att krislaget verkligen tagit tag i det här nu när penga spelarna försvinnit!! härligt !!

http://ikoauktion.blogg.se heter sidan där du kan fynda allt som handlar om IKO i stort sett och varenda öre går till IK Oskarshamn! väldigt bra intiativ!

Har inte hört något från mitt intervju objekt ännu men hoppas på svar inom kort!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: