kunde blivit årets höjdpunkt!

Det var uppdukat för folkfest i Arena Oskarshamn på självaste alla hjärtans dag.

Tyvärr kommer jag inte minnas alla hjärtans dag år 2009 med någon super glädje i kroppen!!

Jag var väl i hallen runt halv 3 den här lördagseftermiddagen, hela familjen var med. t.om. lillsyrran på 7år som hatar ishockey.
Just då var det väl inte direkt mycket folk, men sen började det rulla på och 10min in i matchen var det fortfarande folk som ville in.

Stämningen var bra under första perioden, IKO spelade helt okey men inte mycket mer.. 1-1 var inte rättvist!
Sen när andra perren började så dog hela matchen tror jag, stämningen var död trots massvis med folk och IKO spelade som om de hade tråkigt där ute på isen, Huddinge gjorde det smart genom att lägga all press på oss, de lyckades.

Även om nu IKO hade vunnit matchen så hade jag inte varit nöjd, hade IKO hållt ut de 15sekundrarna extra och vi fått 3pinnar så hade man varit glad för poängen, men matchen hade ju fortfarande varit lika tråkig.
Publikrekordet slogs men det verkade inte som att spelarna kände av detta något märkvärdigt. Det är tråkigt och jag är besviken, de har ju för helvete själva ställt upp i "IK-Kronan" så varför de inte kämpade lite till och gav det lilla extra, det kan jag inte svara på!

Känslan efter matchen var att man förlorat 322,5:- och inte att man fått något minne för livet.

Tänk vilken fest hade blivit om vi verkligen spelat som vi gjort i andra matcher? Malmö, AIK, Växjö, Nybro... shit då hade det blivit stämningen i hallen och festen hade varit total!! Men det kanske är alla skadornas fel från i höstas FYY?

BESVIKEN!!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
annonser: